huurwoningen in Zuid-Holland, Noord-Holland of Utrecht welke site moet ik hebben?

Hallo

Zoals ik ook al eens in een eerdere vraag heb verteld, wil ik graag zsm bij mijn vriend weg. Natuurlijk valt er heel veel te regelen en moet ik wat centjes op zij leggen.

Nu wil ik me graag inschrijven voor een huur woning/appartement in noord-hollandjo/zuid-holland en/of utrecht.

Ik ben dus opzoek samen met mijn 2 dochters naar een.leuk huisje met iig 2 slaapkamers. En met een max. Huur van 500,-

Maar ik kom er in om! Welke woningcooperaties en/of websites zijn hiervoor geschikt, en dan het liefst eigenlijk zonder kosten ik heb namelijk al niet heel veel geld (leef van een bijstand uitkering) en ook niet een wachtlijst van tig jaar wat wij moeten hier echt weg!

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

De woningbouwcorporatie's voor sociale huurwoningen in de provincie's die je opnoemt hebben allemaal een enorme wachtlijst tussen de 10 en 15 jaar dus dit gaat je niet lukken.

Het beste is om te kijken naar particuliere verhuur,maar daar zijn de huren meestal idioot hoog van.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke provincieshebben dan niet zulke lange wachtlijsten?? Zolang ik maar niet in het noorden hoef te wonen (Friesland, Groningen / Drenthe) omdat ik daar nu wel en ik wil ver weg van mn vriend..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
*omdat ik daar nu woon*
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat weet ik niet exact,maar ik denk dat je bijna overal weinig kans maakt om snel een andere woning te krijgen. Sta je nog nergens ingeschreven?
Misschien maak je kans via kleinere stadjes of dorpjes.
Probeer je hier eens in te schrijven of contact op te nemen.
http://www.wv.nl/